STAVEBNÍK / ŽADATEL

Získejte rychle vyjádření
k existenci sítí

Získejte klíčové informace o existujících sítích před stavbou!
S automatizovaným vyjádřením k Vašemu projektu získáte jistotu za pár okamžiků. Využijte naše spolehlivé řešení pro Vaše stavby ještě dnes!

Stavebník
Portál stavebníka
Portál DMVS
Území správců DTI
Výběr polygonu
Seznam správců TI
Žádost na zadosti.cz
Odeslání
Vyjádření

  PROCES ZPRACOVÁNÍ

Chytrá aplikace
pro vyřizování žádostí
k existenci sítí

S aplikací zadosti.cz máte jednoduchý přístup k generování žádostí a komunikaci se správci infrastruktury. Po přihlášení a vyplnění údajů do formuláře získáte seznam správců a připravené žádosti. Elektronický příjem žádostí je možný u vybraných správců, což zajišťuje rychlé a efektivní řešení.

Přejděte do chytré aplikace, vyplňte základní údaje o žadateli/investorovi a upřesněte Vaši žádost.

Zakreslete zájmové území v mapě pomocí nástrojů pro výběr.

Vyberete si správce ze seznam správců infrastruktury, od kterých požadujete vyjádření.

Po rekapitulaci a schválení se Vaše žádosti zpracují a následně obdržíte vyjádření k existenci sítě za Vámi zvolené správce.

Důvěru nám svěřilo již více
než 50 sítí nejrůznějších velikostí

Na trhu působíme již od roku 2010. Za tu dobu jsme odbavili
na 300 000 žádostí od více než 5 800 žadatelů a zpracovali přibližně 600 kolizí.

  NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Proč přejít na automatizované zpracování žádostí?

Souhrn nejčastější dotazů k aplikaci zadosti.cz a dalším našim službám.

Prvním krokem je vyplnění požadovaných osobních údajů na stránce zadosti.cz. Následně již doplníte informace k projektu, vyberete zájmové území a správce a odešlete žádost o vyjádření k síti.

Čas zpracování žádosti se může lišit v závislosti na několika faktorech, včetně typu žádosti a aktuální pracovní zátěže. Většina žádostí je vyřízena do několika pracovních dnů. Odpověď obdržíte co nejdříve.

K vyplnění žádosti budete potřebovat informace o lokalitě a plánovaných stavebních pracích.

Podrobné informace o cenách za zpracování vyjádření jsou k dispozici v ceníku služeb.

Můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu nebo e-mailu. Jsme zde, abychom Vám poskytli veškerou potřebnou pomoc a odpověděli na vaše dotazy.

Domluvení nezávazné schůzky

ohledně zastupování ve věci vyřizování žádostí